Vinnarna av veckans blogg!

Hej!
Eftersom jag inte kunde dra en vinnare förra veckan så drar jag två denna i stället!
Alla plus i kanten blev till en extra lott.
Jag lottar alltid fram vinnaren och det är endast slumpen som avgör.
 
Veckans första vinnare...
 
Maja! Hon är en glad tjej född år 2000 och i hennes blogg kan ni läsa om lite allt möjligt! Hon skriver bland annat om hennes vardag, mode, kläder, hennes tankar och även om hennes söta kanin! Jag tycker defenitivt att ni ska kika in på Majas blogg! ~LÄNK~ ~LÄNK~ ~LÄNK~
 
Vinnare nummer 2 blev,,,
 
Min namne, Amanda! Hon bor i Finland och hon beskriver sig själv som en konstig tolvåring med kärlek för foto, mode, matlagning, enhörningar, resor, One Direction och mycket mer!  Hennes blogg är ny och jag tycker den är klart värd en boost! ~LÄNK~ ~LÄNK~ ~LÄNK~
 
Tack för alla som var med! Det kommer en ny chans i morgon igen för er som inte hade turen med sig. Vill ni att er blogg ska synas såhär så ta den chansen!
 

Postat av: Julia - Fotograf i Skåne.

Jag är med igen ;)

2013-01-28 13:10:39
URL: http://juliasphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: