Plugg på en fredag = Suger!

Hej!
Som rubriken lyder så måste jag plugga. På en fredag! Jag förstår inte hur alla lärarna kan få för sig att lägga alla proven under 2 veckor? Varför inte sprida ut dem lite!?
Sedan måste jag kolla när vi ska åka till vilken skola imon, för det är nämnligen öppet hus på alla gymnasieskolorna i växjö! Det ska bli spännande!
 
 
Jag tyckte löven såg så coola ut när jag var ute och fotade häromdagen.. hihi

Postat av: Emmas träningsblogg

Ifall du tycker att det är jobbigt att ha flera prov fördelade på två veckor kommer du hata universitetet. Beroende på vilket program man läser kan man ha en tenta per termin där man ska lära sig ALLT man gått igenom. Inte roliga veckor innan det alltså!

Svar: Jag kan tänka mig det! Men då är det ju egentligen bra att vi börjar såhär redan i 9an, så kan man vänjer sig lite :)
Amanda Landegren

2012-10-19 17:08:49
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/index.html
Postat av: Isabellaanastasia

Jättemysig blogg! <3

Svar: Tack så jättemycket! :)
Kramar Amanda! <3
Amanda Landegren

2012-10-24 21:51:07
URL: http://isabellasworld.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: