Panorama!

Hej!
Kom just hem från träningen i den nya hallen. Så fin den är innuti! Ska bli kul att tävla där inne i vinter!
Banorna är verkligen stenhårda (Det är samma sorts banor som de använde under OS i London!)
Nu ska jag snart duscha och sen blir det att åka till en kompis och sova över där! Får se om jag kanske mobilbloggar därifrån?
 
I alla fall, så satt jag och provade att göra en panorma-bild. Tycker de är så häftiga, och bilderna fotade jag under solnedgången i förrgår. Tyvärr så syns det inte hur fint det var i verkligheten.. :(
 

Postat av: Simon Glimholt

Vilken vacker bild! Och så ironiskt, jag gjorde också ett inlägg om panorama igår haha. :)

Svar: Tack! Haha vad roligt! Fast dina blev ju typ 100 gånger bättre :)
Amanda Landegren

2012-10-07 11:53:03
URL: http://simonpixel.webblogg.se
Postat av: Glad amatörfotograf

Underbart vacker solnedgång med underbara färger. Jag är helt såld på solnedgångar, dom är så otroligt vackra.

Svar: Tack! Solnedgångar är bar så himla underbara! Bland det roligaste som finns att fota enligt mig!
Amanda Landegren

2012-10-07 12:22:25
URL: http://minafoto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: