Ett första försök

Godkväll!
Sitter och försöker lösa logistiken med körningar och skjuts nu i helgen, samtidigt som jag har både matte och spanska som jag håller på med. Vi går ju på prao nästa vecka, (jippie!) och jag har ju fortfarande ganska mycket att ta igen från allt jag missat..
 
Här är i alla fall ett försök till att fota blixtrar.. Jag vet inte om resultatet blev så jättebra dock, men nu vet jag i alla fall hur jag ska göra till nästa gång! Så häftigt att det blixtrade ca 1 gång i sekunden eller något!

Postat av: Elfina ♥

coolt!!! bra gjort

Svar: Tack så mycket!
Kram Amanda!
Amanda Landegren

2012-10-05 19:46:52
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHA, visste inte att det fanns en blogg med typ samma namn som mig, haha! Fin blogg, och asfin bild btw!

Kram,
Amanda

Svar: Tack så mycket! Vad roligt, jag visste inte heller!
Kram Amanda!
Amanda Landegren

2012-10-06 14:20:40
URL: http://mandaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: