10 minuter är allt du behöver för att skapa något vackert

Hej och god kväll!
Idag har vi haft matteprov i skolan, och även om det inte kändes så jättebra så är jag ändå nöjd. Det var himla svårt!
Sedan så åkte jag och Linnea ner till Grand Samarkand, och där hittade jag en jättefin peplum top på New Yorker. Visar den imon eller i helgen :)
 
Dessa dagar är så himla tråkiga och gråa. Men i helgen då, precis innan solen gick ner blev ljuset sådär fint, så som det bara blir ibland. Och då var man inte sen ut med kameran. Under 10 frusna minuter så fotade jag Linnea. och jag är väldigt nöjd med resultatet! Man kan faktiskt skapa något vackert de 10 sista minuterna av en grå dag!

 
Nikon D7000 + AF Nikkor 50mm f/1,8 + Reflexskärm silver


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: