Två tummar upp!

Kom nyss hem från en springrunda, mycket mycket skönt. Efteråt kände jag mig så peppad att jag gjorde 100 situps också. Tufft ska det vara!
Nu när man är fördig känner man sig bara så nöjd med sig själv, och jag har lovat mig sjäv att jag verkligen ska hålla igång med löpning och gym nu i sommar när idrotterna kanske har uppehåll, och än så länge så jag faktiskt varit jätteduktig :)
Här kommer lite bilder jag fotade när vi skulle ner och fiska här om veckan!

Postat av: moa

jäklar vilken fin häst!! :)

Svar: Ja visst är den fin! Det är inte min, men min kompis har ridit den innan :)
Kram Amanda! :)
Amanda Landegren

2012-07-15 22:29:25
URL: http://moaamnebrand.blogg.se
Postat av: bbecka

Så fina bilder. Fin häst också! :)

Svar: Tack så mycket! Ja visst är han fin! Dock inte min häst :)
Kram Amanda! :)
Amanda Landegren

2012-07-19 11:45:51
URL: http://byrrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: