På väg hem!

Sitter nu i bilen på väg hem från Tyskland. Efter flera timmar i bilen är man rätt så stel i ryggen..
Det är fortfarande en bit kvar, men tur att man kan underhålla sig med att uppdatera bloggen :)
 
Vi har verkligen haft det jättemysigt! Staden Burg är verkligen liten och mysig. Tog dock inte så mycket kort med kameran, då det inte har varit superbra väder, men jag har tagit en del med mobilen!

Postat av: Johanna Kleppe

Snygg blogg! Älskar båtbilden!

Om du är intresserad så har jag varit på Warner Bros Studios där de spelade in Harry Potter och fotade! Kika in på min blogg i så fall :)

Svar: Tack så mycket!
Jag var faktiskt inne och kollade på de bilderna igår. Så häftigt! Jag är ett stort Harry Potter fan! :)

Kram Amanda!
Amanda Landegren

2012-07-19 00:32:28
URL: http://methodacting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: