Contrast and clarity

Hej på er mitt i natten! Några fler nattugglor uppe förrutom jag och min far?
Idag har vi haft gäster hela dagen, vi delade ut de sista julklapparna, spelade julklappsspelet och åt mycket god mat!
Jag ska strax dra mig mot sängen, imon (idag) blir det träning på gymmet och sen får vi se. Förberedelser för måndag kanske??
 
Eftersom det är helt tråkigt ute just nu visar jag lite fler bilder från julafton (förlåt om det börjar bli tråkigt) men det var i alla fall såhär det såg ut när allt det vackra ljuset på morgonen försvunnit. Men med kontrast och klarhet så går det ändå att skapa effektfulla bilder.


Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Det känns som att översta bilden rör sig, snyggt! :)

2012-12-30 17:42:36
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Olivia-foto

Vackra vackra bilder! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Kramar Amanda! :)
Amanda Landegren

2012-12-30 21:09:02
URL: http://lotusexistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: