Småttigt och gottigt!

Good evening my friends!
Blev inte att jag bloggade igår, då jagv inte hade tid eller tillgång till mina bilder. Men idag är en ny dag!
Igår var jag hos Moa, tränade två pass, åkte till Moa igen och sov över där! Supermysigt! Vi grillade marsmellows (?) :)
Så idag vände vi på steken, jag tränade ett pass på förmiddagen, köpte nya skor, och sedan hämtade vi Moa och så åkte vi ut en sväng på sjön! Toppen! Så nu ska hon sova över hos mig! Awesome! Här hittar ni länken till hennes fina blogg! :)
Här är några av bilderna jag fotade i hennes trädgård! 

Postat av: Katja

Härliga bilder =)

Svar: Tack så mycket! :)
Kram Amanda! :)
Amanda Landegren

2012-08-05 18:35:06
URL: http://katjasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: