Känslan att bada i salt

Hej!
Jag ber om ursäkt för att jag bara lägger upp mobilbilder just nu, men det är för att jag inte har datorn med mig, och då kan jag inte lägga in bilderna.. (Jag har ändå inte fotat särskilt mycket)

Men i alla fall, idag var det till att stiga upp tidigt! Klockan 8.40 gick bussen mot Hamam! Det är ett turkiskt bad och spa och det var så häftigt! För det första fick vi smörja in oss i salt! En väldigt konstig känsla. Sedan var det två olika bastuar, och efter det skrubb och massage. Såklart var det lite mer invecklat, och med fler steg än så, men hinner inte skriva ner allt nu, skulle ta hela natten!

Nu ska vi snart gå och äta, det blir ala carte ikväll och det blir spännande! Något turkiskt antar jag ^^
Detta har jag på mig i kväll, lite extra ska det vara på ens mammas födelsedag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: