Who am I?

Hej!
Tänkte faktiskt att jag skulle skriva ett litet inlägg om vem jag är egentligen. Känner att jag kanske inte är så himla personlig här och jag vill gärna att ni ska lära känna mig bättre!
 
För det första, jag heter Amanda Elise Carina Landegren och jag bor en bit utanför Växjö.
Jag är 15 år och fyller år den 13 april. Det roliga är att vi var tre stycken som fyllde år den dagen i min förra klass!
Min familj består av mamma, pappa och min syrra Linnea (som ni får se bilder här av rätt så ofta). Jag har även en kissemisse som heter Nova.
Innan hade vi en annan katt som hette Rex, men han blev överkörd :(
Rex 
 

Mina största intressen träna, läsa och att fota (obviously). Jag tränar friidrott ca 5-6 gånger i veckan och fotboll 2-3 gånger. Något som jag verkligen älskar att göra är att läsa. Fantasy ska det vara. Harry Potter, vampyrer av alla slag, drakar och mycket med. Jag älskar att bara försvinna in i en bok i timmar!
Fotar gör jag varje dag nästan. Det är det roligaste som finns och det jag älskar att göra hela tiden. Min stoora önskedröm är att jobba som fotograf när jag blir stor och kunna försörja mig helt på det.
 
I skolan är mina favoritämnen Idrott, Biologi och Kemi. Där emot så gillar jag inte alls fysik, vilket är lite konstigt. Jag är väldigt ambitiös och inte minst en perfektionist ända ut i fingerspetsarna. Ofta slår det tillbaka på en som en negativ grej när det gäller grejer som man borde vara nöjd med som man inte är.
 
Något som jag också älskar att göra är att shoppa. Särskilt kläder. Billigt. Det finns så mycket fina kläder som inte är dyra (Jag är sjuuukt snål) och Ullared kommer högt upp på min lista med favoritaffärer!
 
Haha en jättegammal bild på mig! Notera att Nova ser helt vettskrämd ut där jämte! :)
 

Var det något jag glömde eller inte tog med så får ni fråga! Det är ru roligare om man vet vem det är bakom bilderna och texten på en blogg!
 
Kramar Amanda! :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: