Thomas Sabo

Halloj! När ni läser det här så är jag antagligen ute på en fotbollsplan och vinner en match - eller förlorar? (det hoppas vi inte!)
Här är lite närmare bilder på mitt superfina Thomas Sabo armband som jag fick i konfirmationspresent. Kommer köpa berlocker till det så fort jag kommer till en affär som har märket :)

Postat av: Chrissie

TS har så fantastiskt fina berlocker :) Jag fick ett armband och massa berlocker för länge sedan, brukar köpa någon då och då. Det är bara så synd att de är så dyra :/

ha en fin söndag :)

Svar: Ja de är så fina!Ja, de är ju lite väl dyra för min smak, men det är ju en perfekt sak att önska sig i födelsedagspresent, julklapp mm. :)
Ha en fin söndag du med!

Kram Amanda!
Amanda Landegren

2012-07-29 19:06:54
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com
Postat av: siri

åh finaste armbanden någonsin! :)

Svar: Tack! De är verkligen fina! Jag älskar Thomas Sabo :)
Kram Amanda!
Amanda Landegren

2012-07-30 23:57:22
URL: http://sirikarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: