Designproblem!?

Jag har ingen aning vad som helt plötsligt hänt med min design... Allt var ju bra i förrgår, odh jag har inte ändrat något? Någon som vet vad som möjligt vis kan vara fel?
Ja, ni får stå ut med hur det ser ut (För det kan väl inte bara vara min dator?) tills jag kommit på ett sätt att lösa problemet...
edit: När jag kollade på mammas och pappas dator såg jag dock inget fel, men så här ser du ut på min i alla fall... De som också tycker de ser konstigt ut, särskillt om man går in på de olika kategorierna, kan väl skriva det här?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: LIIV - vanlig men unik

du har inte fått nya blogg.se nyligen? min design blev konstig när jag fick det nämligen... :o

Svar: Inte jättenyligen, men det som är konstigt är att det ser ok ut på mammas och pappas dator, men helt konstigt ut på min..
Kram Amanda! :)
Amanda Landegren

2012-07-31 10:31:27
URL: http://liivahliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: