Läs innan ni kommenterar tack!

Lite slarvigt ihopkladdat, men det är inte poängen.!

Denna rutan har funnitsdär i hmm.. ca 3 månader?

1. Iaf så får jag minst 1 kommentar om dagen där det står endast "Allt bra?" Och så går man in på den personens blogg och hittar typ 37 kommentarer i ett inlägg där det står: "Jo jag mår bra!" Eller "Ja, allt är toppen". När man ser att personen skrivit exakt likadant till 50 pers bara för att få fler besökare till sin blogg känns rätt lågt egentligen.

2. Jag gör inte bloglovinbyten. I'm sorry, men allt för många har frågat om bloglovin-byten, inte för att de är intresserade av ens blogg, utan för att få fler läsare till sin egen. Man får en kommentar "Bloglovin-byte" Och när man kommer in på den personens blogg hittar man 20 st kommentarer som lyder: "JAg har precis lagt till dig, lägger du till mig nu då?" Då känner man verkligen att denna personen gillar min blogg för det jag skriver. Not.
Men ni får jättegärna tipsa om tävlingar! Det är alltid roligt :)

Ja det var väl det, var lite irriterad och tvungen att skriva av mig, långa inlägg brukar vanligt vis inte vara min grej :)
Tänk på detta nu innnan ni kommenterar!

Postat av: Mimmi [Foto & Vardag]

Håller med dig precis om de där kommentarerna "allt bra?" och liknande. Folk läster ju inte ens inläggen innan de frågar har jag märkt oxå, haha.



Ha en fortsatt bra dag iaf! :) Kramiis

2012-01-09 12:13:38
URL: http://mmiiimsan.blogg.se/
Postat av: E M M A X E L S S O N

ja alltså kommentarer som någon har kopierat och klistrat in är inte så roliga... hade en som skrev till mig , och jag trodde att hon undrade hur min jul/nyår varit, eller varför jag bloggar, eller varför jag började, för att hon verkligen undrade och var intresserad av MIN blogg.... MEN, senare gick jag in på en annan blogg som jag brukar kolla på... och i ett inlägg står EXAKT samma saker som hon skrivit till mig :o EXAKT likadant ... det är så tråkigt och man kännner sig dålig :(

2012-01-15 17:04:40
URL: http://sweediepiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: