Första dagen

Hejsan!
Just nu ligger jag på hotellet och slappar.
Jag är okej-nöjd med dagen. Kom 7a i släggan och kastade 39.73.
Är jätteglad för placeringen, men hade jag kastat som jag vet att jag kan så hade jag kunnat bli 3 eller 4 :(
Men det var ju andra som lyckades, IFK Växjö fick ett guld och ett silver i 1500 m hinder idag, och jag är så glad och stolt över mina kompisar! Det var de så värda!


Postat av: Johanna Gustafsson

Jag har börjat med veckansblogg igen och håller på att meddela alla som tidigare deltagit. Det skulle vara roligt om du ville vara med :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/august/veckansblogg.html#comment

2012-08-10 18:39:04
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/
Postat av: alicia

Vad fin du är Amanda som skriver om sm! Du ska verkligen vara nöjd, för du är grym! Fina bilder tar du också;)<3

Svar: Tack Alicia, det är du som är fin! Och du ska verkligen vara supernöjd! :) <3
Amanda Landegren

2012-08-10 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: